محل لوگو

کتاب فنگ شویی


کتاب فنگ شویی

کتاب فنگ شویی

 

نوشته ریچارد وبستر

 

کتاب فنگ شویی

 

ریچارد وبستر یکی از نویسندگان معروف نیوزلندی است، او تاکنون توانسته کتاب های زیادی را بفروش برساند و مخاطبان زیادی را جذب کار های خود کند. که یکی از معروف ترین آنها فنگ شویی است.

اگر بخواهیم معنای لغت فنگ شویی را بگوییم به معنای “باد و آب” است. اما در این کتاب به معنای هنر زندگی موزون با محیط می باشد. یعنی شما در زندگی به نحوه ای عمل کنید که بتوانید با تمام اجزا محیط هماهنگی داشته باشید. اگر همچین اتفاقی رخ دهد، زندگی با لطافت بیشتری پیش می رود و راه های رسیدن به اهداف هایتان هموار تر می شود

این کتاب برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند بسیار مناسب است، زیرا در این کتاب راه های مبارزه با مشکلاتی که در زندگی آپارتمان نشینی وجود دارد را به خواننده نشان می دهد و به گفته وبستر، این کتاب می تواند زندگی شاد، همراه با وفور نعمت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

در این کتاب شما می خوانید که …

 

ثروت بخش ثروت در دورترین قسمت سمت چپ بالای آپارتمان نسبت به ورودی قرار دارد. این بخش مرتبط با پول، مسائل مالی، و وفور نعمت است. اگر تمایل به کسب ثروت و تنعم هستید، حتما این بخش از آپارتمان خود را تقویت و فعال کنید. افزایش نور و روشنایی باعث تشویق چی به حضور در این قسمت از خانه می شود. آویختن چلچراغ های کریستال یا بلورین نیز در تشویق چی و انعکاس آن در جهات مختلف موثرند.

استقرار اشیای فلزی در این بخش به دلیل ارتباط فلز با پول، و گذاشتن یک آکواریوم به دلیل مرتبط بودن آب با ثروت و ماهی با موفقیت در فنگ شویی این محل تاثیر به سزایی خواهد داشت. البته اگر عنصر شما آتش است. باید از گذاشتن آکواریوم اجتناب کنید. زیرا خاموش کننده آتش است. در عوض می توانید به جای آکواریوم از ماهی های قرمز تزئینی مصنوعی به عنوان نماد آتش و موفقیت استفاده نمایید. قرار دادن شیئی با عنصری که در چرخه مولد قبل از عنصر شماست نیز به تقویت این بخش کمک می کند. سرانجام اشیایی با عنصر شخصی شما برای تقویت این بخش به همراه تدابیر دیگر آن را فعال خواهد نمود.


مبلغ قابل پرداخت 21,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 279

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به « blue file » می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما